Известие

Collapse
No announcement yet.

След 3 години ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да ама не ,не е от филтъра пак неще, дали не е от ключа за газ/бензин ,защото е автоматичен и си прави дискотека май,ако не е това ще трябва някой да даде оферта за бензинова помпа(или поне за проба).На газ си работи иначе колата.И когато ,ако запали и почва да хлопа и гасне или неще да запали на безин някаде при дистрибуторната капачка се чува тракане прискърцване или нещо такова,а като работи на газ го няма този звук.
    Един приятел с едно Волво има подобни проблеми и с него си мислехме че е от ключето за превключване ,дано е само то.
    Колега mordohy ти някоя помпа нямаш поне да пробвам ,в събота сутринта така и така ще мина покрай Перник,и да я взема ,ко ша кайш
    Last edited by staiger; d.m.y г., 12:44.
    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
    Звукът може да бъде
    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

    Comment


    • хора невлизате ли в тоя форум каде сте отпрашили ,аде спешно една помпичка някои да предложи
      Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
      Звукът може да бъде
      описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

      Comment


      • колега, ако се съмняваш в ключа за газ, намираш релето което ти спира инжекторите, вадиш го и забождаш един кабел на цокъла на крачета 30 и 87. дърпаш буксата на кабела на клапана на изпарителя и палиш.
        точка

        Comment


        • Помпа имам, както и опит да махам тая простотия, наречена ключ!
          Обади се в събота на рибите и ще оправиме кардинално кочината!
          Това е от мене!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • за какви риби става дума )))
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
            Звукът може да бъде
            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

            Comment


            • Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
              за какви риби става дума )))
              Обърках те с друг колега, дето ще идва близо до Кюстендил за риба!
              От сега до неделя ще съм в Кюстендил.Оправям си моята.Ако ти се връзва по плановете се обади и ще оправиме кочинката!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • благодаря колега ама няма да мога предлагам да се уговорим като си в Перник,да видиме проблема ако не го отстраня,или да те закарам до Дупница ,че колата сега е там и чака.
                Опитвам да намеря темата кадето беше казал как става махането на ключа ама не я намирам още.Май е от него .утре ще видя кое е точно че цялата беля е станала при бащата че временно той я кара .
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                Звукът може да бъде
                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                Comment


                • Ще се оправим. Понеделник и вторник съм до 21 часа на работа.После нощна още два дена.Ако си в София, можеме да се срещнеме на околомръсното и да ти дам помпата.Амортисьора на Боби-33 е също в багажника.
                  След четвъртък съм почивка четри дена.По принцип ще облагородявам Катъра, но все ще намериме време и за твоята.Ако искаш схема или идея, намери ме на скайпа, щото така само спамиме раздела!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • колеги оказа се 4е помпата е здрава сменихме някакво реле за нея ,май са запекли дюзите щото се кара на газ предимно,сега трябва да ги занеса на ултразвук .ина4е пали на бензин ама в ниските по4ва да забива и гасне ина4е на газ си върви без проблем.
                    често ли ви се включват перките на радиатора.моита често при полойение че радиатора е чисто нов с чисто нов антивриз концентрация -40
                    Last edited by staiger; d.m.y г., 14:22.
                    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                    Звукът може да бъде
                    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                    Comment


                    • Често се включват, ако всичко е наред.
                      Често и за малко!Не се притеснявай!Така трябва да бъде!ь

                      Огледай си добре вакуумите! Може от тях да го прави!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Благодаря колега за мнението ,а ти имаш ли вече скицата на теглича или не си стигнал до нея още ,кажи какво ще трябва за да се изработи теглича освен буксата за кабели
                        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                        Звукът може да бъде
                        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                        Comment


                        • Още не съм я пипал! Нямах никакво време!Трябва доста работи да сваля, преди да стигна до него.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Колегата "пердаха" също има теглич на 33ката си и сигурно ще го маха, може да се разберете нещо ако искаш готов

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=49164
                            Attached Files
                            Last edited by Kris; d.m.y г., 14:26.
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • колеги някой да знае как изглежда или да покаже някоя снимка на пусковото устройство за празен ход(колата не е при мен и незнам как изглежда това нещо,намирало се под смукателните тръби при стартера с маркучета за въздух и кабел4ета,така ми обясниха),за 1.7 боксер 8клапана,или както там се казва и ако има някой това чудо направо да казва,че ми е повредено и не държи ниски обороти .Това е бил проблема ,а не помпата.
                              Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                              Звукът може да бъде
                              описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                              Comment


                              • Прилича на малко моторче с щепселно съединение с четри крачета.Отпред има две тръбички,където влизат маркучи около 5/8 инча. Просто е един тъп клапан, който отваря и затваря плавно. Работата му еда потдърва постоянни обороти както и да затваря при принудителен празен ход. Тоест при спускане, както и при спиране. Теоретично дава икономия на гориво около 200-300 грама и е полезен чарк, до като не започне с простотиите.Износва се пластмасовия червяк и губи функциите си.
                                След като си се убедил, че е от него, има един начин, временно да се справиш с проблема.
                                Просто слагаш друг цял маркуч или изтърбушваш клапана.После палиш мотора и притискаш с тел;скоба или каквото и да е маркуча и си регулираш оборотите.Колкото е по -притиснат, толкова са по-малки обротите. Най-добре става с клапан с врътка.
                                Тая простотия аварийно съм я правил на 4-5 коли.Напатилите се собственици, никога след това не са се сещали да си сменят тоя клапан.
                                Разбира се, това е само аварийно решение на проблема. Не може дори да се нарече "селски тунинг"
                                Обаче при някои инжекциони се явява единствения разумен начин да накараш газовата да работи прилично, когато си елиминирал един куп съклети.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X